خیلی دوس دارم اینو...


خوش به حالــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ــت...

بودنت را دوست دارم

          وقتی مرا دربر میگیری

                     وبه آغوشت سفت میفشاری...

وادارم میکنی به هیچکس فکر نکنم

                                               جز

                                                            خودت....



نظرات شما عزیزان:

Zahra
ساعت13:36---24 فروردين 1392
مگر این عشق چه سراب و چه جواب و چه خیالی ست!...





که چنین کرده جنونم، که چنین برده صبورم،





که چنین کرده سبویم، روان است بسویم ..





چه کنم مانده درونم، چه کنم خسته گلویم





چه کنم دیده ی من رفته ز رویم!...





مگر این عشق چه دارد خبر دل ندارد





که چنین دل ز کفم برده به غارت ...


نسترن
ساعت18:03---17 فروردين 1392
خعلی دوسش دارم
پاسخ:منم.تورو....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 17 فروردين 1392 11:4 |- فاطمـــه و سمیـــه -|

ϰ-†нêmê§